4. tammikuuta 2015

Arvonta


 Laitellaanpas blogin historian ihka ensimmäinen arvonta pystyyn!


Arvonnan säännöt:
* Yhdellä arvalla voit osallistua kommentoimalla tähän postaukseen.
* Kahdella arvalla voit osallistua kommentoimalla ja klikkaamalla itsesi blogin lukijaksi.
* Kolmella arvalla voit osallistua kommentoimalla, olemalla blogin lukija sekä mainostamalla arvontaa omassa blogissasi.
* Muistathan laittaa kommenttiin kuinka monella arvalla olet mukana! Sekä minkä palkinnoista haluaisit itsellesi jos arpaonni suosii juuri sinua. Jos valitset riimun muistathan sanoa minkä värin tahtoisit :)

Arvonta suoritetaan 18.01.2015 
tai kun on lukija määrä nousee 85:n :)


 Palkinnoksi voittaja saa valita jonkun näistä kolmesta; 

Lena Furbergin kiva kolmen mukin setti!


Horse comfortin uusi kiva riimu; Sininen, Ruskea tai Musta


Tai ihana sisustus tyyny! Sängylle päiväpeiton päälle päikkäri kaveriksi.

Onnea arvontaan!

18 kommenttia:

  1. 2 arpaa. Olen lukija. oonakinnunen@gmail.com
    Mukisetti mieluiten :)

    VastaaPoista
  2. 2 arpaa, olen lukija, katipilgrim@gmail.com!
    Mukisetti, jos riimua ei ole sinisenä shettis/pony koossa!

    VastaaPoista
  3. 2 arpaa. nobba93@hotmail.com
    Sininen riimu Full :)

    VastaaPoista
  4. 2 arpaa, emtommola@gmail.com
    sininen full riimu. :)

    VastaaPoista
  5. 1 arpa
    Riimu tai muki

    En laita sähköpostiani tähän heti kopioitavaksi. Blogini kautta voi ottaa ensin yhteyttä.
    http://katriseikkailee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kiva kun osallistutte! Onneksi ensimmäinen kommentoija huomasi laittaa tosiaan tuon sähköposti osoitteensa, en nimittäin hoksannut kirjottaa postaukseen että sähköpostin ilmoittaminen on tietenkin yhteydenoton vuoksi tärkeä juttu. Tai sitten voi jättää blogin osoitteen kuten Katri laittoi :)

    VastaaPoista
  7. Hihhuihei, mulle tuo ihana ponityyny jos voitan :) Eli kolme arpaa kiitos, olen lukija, tässä kommentoin paraikaa ja mainostin myös omassa blogissa :) www.lirika2.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. 2 arpaa, olen lukija.
    nelistelya@gmail.com
    Jos voitan, haluaisin mieluiten tuon riimun mustana ja full-kokoisena. :)

    VastaaPoista
  9. 2 arpaa, lukija olen jo aika kaukaa asti ! ;)
    elisa.tuisku@gmail.com

    Palkinnoksi mukit kun ei fleecepäittet ukolle sovi :D

    VastaaPoista
  10. 2 arpaa, olen lukija. helihuotari-@outlook.com

    Haluaisin palkinnoksi mieluiten riimun mustana tai sinisenä cob-koossa :)

    VastaaPoista
  11. Kahdella arvalla mukaan! :-)
    hanna.nikka@wippies.com

    Palkinnoksi mieluiten musta riimu pony-koossa, mutta mikäli riimua on vain full-koossa niin silloin full-kokoinen riimu sinisenä. :-)

    VastaaPoista
  12. Kaksi arpaa
    wallinheidi@gmail.com
    Palkinnoksi riimu sinisenä :)

    VastaaPoista
  13. Kaksi arpaa, olen lukijana.
    zarazo1234@gmail.com
    Palkinnoksi sininen riimu :)

    VastaaPoista
  14. Olen lukija, 2 arpaa:)
    jenica.sandstrom@gmail.com
    Palkinnoksi sininen riimu :)

    VastaaPoista
  15. 2 arpaa,olen lukija :D
    elinaveera@luukku.com
    Ja palkinnoksi musta riimu :)

    VastaaPoista
  16. 3 arpaa. Olen lukija, kommentoin ja mainostin blogissani postausta.


    http://helijasisi.blogspot.com/2015/01/arvonnan-mainonta.html

    Ja palkintona sininen riimu pony-koossa :)

    VastaaPoista
  17. 2 arpaa, oon lukija :)
    ella.hyrkas@hotmail.fi
    Ja palkinnoksi tuo söpö tyyny :)

    VastaaPoista
  18. http://ringajapate.blogspot.fi/?m=1 mainostin blogissani arvontaasi, liityin lukiaksi ja kommentoin eli liityin arvontaan 3 arvalla :) ja palkinnoks tuo riimu sinisenä pony koossa :) roooosaa4(at)gmail.com

    VastaaPoista

Mailerin kauden avaus

Maileri pääsi viimein avaamaan kautensa ja millä tyylillä. Mailin matkalla hitaasti kiihyttäen maaliin toisena nipistäen sekunnin ennätykses...