21. huhtikuuta 2015

Sen Seitsemän

  2008
 " Hei, mä autan sua  jos sä tarviit mua.
En oo lähdössä viereltäsi mihinkään.
Eikä ne tajua, se repii sielua.
Ja kun sua ahistaa mä lupaan tulla pelastaa. "

  " Sä et oo yksin, et koskaan jää yksin.
Hei, kato mua mä lupaan sen.
"

 2009
 " Auringon kultaama kasteinen aamu, kenelle näyttäisin sen.
Salaiset riemuni, surujen viilto, kuka on kaiken sen arvoinen.
Kuka odottaa minua varjoissa puiden, joko piirteensä voin aavistaa.
Voiko tuntea omansa joukosta muiden, tuhansista tunnistaa.
"


" Sovittaa askeleet poluille yhteen, ja tasoittaa tie vuorollaan.
Onneni vain hänen onnestaan saaden ja voimani voimastaan.
Päivien kirkkaus ja tiet taisteluiden, kenen kanssa ne kulkea saan.
Voiko tuntea omansa joukosta muiden, tuhansista tunnistaa.
"


" Vielä kulkeeko vastaan, vielä saapuuko hän.
Josta kirkkaana sen ymmärrän, läpi vuolaana kuohuvan yhden elämän.
Hän on minulle muita enemmän.
"

2010
" Ei muuta kuin tää ystävyys, kun sateinen syys.
Mun sydämeen jää asumaan, mihin muuhunkaan toivoni saan.
Kuin Lunastajaan, jota voita ei kuolemakaan.
"


" Ei tieni mun oo voittojen, oot nähnytkin sen.
Sinä ymmärrät pahaiten, miten arkana taas etees jään.
Vain hengittämään, ja sä kuiskaat;
Et mee mihinkään.
"


2011
 " Jos tää on virhe niin,
tää on kaikista kaunein niist.
"


" Virheistä kaunein, jonka mä teen.
Kun mä katon sua silmiin,
niin mun sydän lyö saletisti pilviin. "


2012
" Tämän tummenevan taivaan alla, kanssasi hetken jos saan.
Surun unohtaa vain suremalla, kahdestaan.
"


 " Yksinäiset kun toisensa kohtaa, sylissä pakenee muu.
Sua vasten mun mieleni raskas huojentuu.
"


" Aavistaa voin salaisuuden, se meissä lyö kipinää.
Meissä kuuluvan ikuisuuden, kirkkaana nään.
"

2013
" Mä en haluu tietää, onko meillä yhteistä elämää.
Miten paljon vaivaa ja aikaa se vie, mutta silti huomaan vain sinut.
"


" Tunnustan, ahdistun.
Miten paljon vaivaa ja aikaa se vie mutta silti huomaan vain sinut.
Vain sinut.
"


2014
" Sano, ootko sellainen, jota koskaan unohtaisi en.
Jonka aina tunnistan rinnallani kulkevan.
"


" Sano, ootko sellainen jota koskaan unohtaisi en.
Jonka aina saapuvan uneksin ja odotan.
"


2015
" Sä olit vaara liian suuri kiertää,
ja liian houkuttava ohittaa
. "


 " Kauan sitten, jotenkin, tuntematta aavistin.
Että illan harmaassa. Tulet vastaan, pelotta.
Jos joskus pimeässä yksin seison,
ja liekki sammunut ja kylmä on.
En tiedä voiko sitä eloon saada, kukaan toinen.
"


 " Kaksi niin hehkuvaa, ja kaunista saa, kirkkaana loistaa.
Kunpa auringon päivät, päällämme ei, päättyisi koskaan. "

2 kommenttia:

Mailerin kauden avaus

Maileri pääsi viimein avaamaan kautensa ja millä tyylillä. Mailin matkalla hitaasti kiihyttäen maaliin toisena nipistäen sekunnin ennätykses...