8. tammikuuta 2015

Keski-ikäisestä Kaksikymppiseksi

"Tässä tulee vanha stara läpi elämän
Mä muistan ysikyt-luvun joka iskelmän.
Jo silloin opin temput joita täällä tarvitaan
Mä pääsin ruunien tavoille jo aikanaan.

 Mä oon kaksikymppinen, oon kaksikymppinen
Takana on luja putki ravivuosien.
Olen kaksikymppinen, kaksikymppinen
En oo enää raviheppanen, oon harrastehevonen."


2008, Antti 13v.
"Mä jumaliste tiedän mitä on se raskas työ
Ja muistan miten valvotti niin työttömänä yö.
Ei maahan ole lyönyt mua päivä yksikään
Nääs harva meistä rautaa on, se tiedetään.

Mä oon kaksikymppinen, oon kaksikymppinen
Takana on luja putki ravivuosien.
Olen kaksikymppinen, oon kaksikymppinen
En oo enää raviheppanen, oon harrastehevonen."



2009, 14v. Antti ja Sanna maastoestekurssilla sekä A ja Kamu pv tarhassa.

"Ja porkkanoista mä pidän niin kuin hepan tuleekin
Ja kavereiden kanssa joskus otan limpparin.
Pois heikot tieltä väistyköön kun Pappa elää nyt
On kouluratsun ura vasta syttynyt.
 
Mä oon kaksikymppinen, oon kaksikymppinen
Takana on luja putki ravivuosien.
Olen kaksikymppinen, oon kaksikymppinen
En oo enää raviheppanen, mä oon harrastehevonen!"


2010, ruuna 15v.


2011, Antti 16v. Antti muutti etehlään, missä ittekki oleskelin.



2012, 17v  turboilija kilpaili Minnan kanssa esteillä ja valmentautu säännöllisesti niin koulu kuin estepuolella. Minnan blogi.
 2013, 18v  Oona hyppeli Antin kanssa kotitallilla huvikseen papan mielenvirkistykseksi.


2014, 19v Antti hoksasi miten hevosen täytyy kulkea ja on kasvattanut lihaksistoaan.



2015, ikää napsahti 20v mittariin. Ja turbopappa vaan kehittyy vanhoilla päivillään :)

2 kommenttia:

Mailerin kauden avaus

Maileri pääsi viimein avaamaan kautensa ja millä tyylillä. Mailin matkalla hitaasti kiihyttäen maaliin toisena nipistäen sekunnin ennätykses...